Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jailbreaka, blir det 1.1.3 automatiskt då?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan. Min jailbreakning har fått en knäpp och jag kan inte installera fler apps, så då hade jag tänkt att återställa min Ipod och sen jailbreaka den igen. Först måste jag hitta ett program där jag kan lägga över det jag har på min ipod (musik osv) till datorn, nått som funkar? Sen undrar jag om det nångång kommer bli att min ipod uppgraderas till 1.1.3? Kan jag jailbreaka den till 1.1.2 om jag tar guiden som finns på den här sidan till hjälp utan att det blir nått knas? För man kan ju inte jailbreakae om man har 1.1.3 har jag hört, så jag vill inte att det ska hända.

Så länge du gör en återställning och inte en uppdatering så borde din iPod touch vara kvar i samma version som före återställningen (dvs 1.1.2 i ditt fall). Så vitt jag vet i alla fall.

okej tack fortfarande ingen som vet nått bra program man kan lägga över från ipod till dator? Har provat ett antal program som nämts i det här forumet (och andra forum) men inget har funkat (ingen hittar ipoden fastän den är ikopplad)

1
Bevaka tråden