Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

från ipod till dator funkar inte - blir galen!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej, och förlåt för att jag gör en ny tråd men får inga svar när jag skriver i andra trådar. Jag har provat typ 3-4 olika program för att överföra musik från ipod till dator, MEN ingen hittar min Ipod. På alla program står det att man ska kryssa i "Enable disk use" Bara det att det finns ingen sån jag kan kryssa i där dom visar att man ska. Så, hur ska jag göra? Jag måste återställa min ipod men vill inte göra det förns jag har lagt över all min musik till dator, för jag orkar inte sitta och sortera från mitt bibliotek som jag gjort typ 2 gånger redan.

(Har provat senuti, touchcopy, och nått som hette nått med drop)

Snälla, hjälp?

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-01-21 10:08

Till min Touch använder jag det här: http://www.xilisoft.com/ipod-rip.html

Det fungerar för mig i varje fall. Touchen kan inte användas som extern disk, därför kanske inte de program du provat fungerar.

tack! programmet hittar min ipod, men ingen musik? det står 0 songs, 0 bytes och så.. använder du windows? jag kör mac, kanske funkar på windows då?

*hoppashoppashoppas det kommer funka*

Edit: När jag laddade hem det där programmet till min mac så hittade den inga låtar, ingenting.. Men jag lånade min lillebrorsas pc och nu hittar den alla låtar och shit tråkigt att det kommer ta en sån jävla tid bara, tur att han ligger och sover nu iaf

Tacktacktacktack för hjälpen Fjompa:)

Senast redigerat 2008-01-21 20:51
  • Medlem
  • Täby
  • 2008-01-21 20:50

Jag kör Vista

1
Bevaka tråden