Fick nyligen min nya iphone då den andra blev stulen. Den här har dock visat sig vara ett helvete att få att fungera. Till att börja med har jag inte lyckats uppdatera till 1.1.2 igen efter nedgraderingen och prepareringen med oktoprep trots flera försök. Får meddelandet att jag måste ha använt "oktoprep" innan jag ska jailbreaka för att det ska funka. Sjukt irriterande och samma fel varje gång.
Hur som, kan väl klara mig utan 1.1.2 om det är så. Nu är nästa problem istället att jag inte kan installera tredjepartsprogram. Jag installerar, det blir soft reboot, men sedan händer inget mer. Ingen ikon kommer fram, och reloadar jag application listen i iBrickr så hakar den upp sig. Testat starta om både dator och mobil utan resultat. Programmet jag försökt installera är Apollo
Vad jag mer undrar är vad anledningen kan vara till att jag inte kan välja språk under "keyboard" menyn kan vara. La in svensk ordlistefilerna men det går som sagt inte att välja något. Det kan väl inte ha något att göra med att jag inte satt in SIM kort än?
Riktigt frustrerad nu. Fan att jag skulle bli av med min 1.0.2... Gamla goda tider