Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är det möjligt.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag använder mig av en Airport express router för att kunna streama ljud till mina högtalare trådlöst från macbooken. (Använder linksys för internetuppkoplingen, högtalare och nätverksutag är långt ifrån varandra). Det fungerar perfekt. Jag undrar om det är någon som vet om det är möjligt att streama ljud från Iphonen till min airport express?? Skulle vara grymt om det gick...

Hört talas om något tredjeparts-program som ska göra just detta men jag vet inte vad det heter eller om det funkar. Kolla gärna upp det och hör av dig med erfarenheter.

Ett alternativ är att du kör iTunes på din dator och installerar Remote Buddy eller liknande och så fjärrstyr du vilken musik du vill strömma från datorn. Inte lika kvickt och smidigt, men å andra sidan så har du tillgång till mycket mer musik och drar inte slut på batteriet så fort.

I min iPhone så kör jag "Firefly" som inte kan streama musik till en Airport Express men däremot dela ut iPhonen's musikbibliotek till iTunes (via bonjour).

För mig passar det perfekt (t.ex på jobbet) där jag inte har min musik i datorn. Så via iTunes i min jobbdator så spelar jag min iPhone-musik via en airport express. Men som sagt, det kräver att man har telefonen på laddning om man inte vill att telefonen ska förlora allt batteri på kort tid.

1
Bevaka tråden