Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför bör man vänta på en svensk iPhone? + andra köpråd sökes

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örebro, Sweden, Sweden
  • 2008-01-22 19:19

Hejsan!

Jag kommer förhoppningsvis inom kort få in lite extrapengar och jag funderar på att lägga dom på en iPhone, men då har jag ju förstås lite frågor först till er gurus, som jag inte riktigt fått svar på efter mycket läsande.

Vad finns det för skäl till att vänta på en officiell svensk iPhone? Vad är det för fördelar med att ha en "riktig"?

3G (som många tror på iom en svensk lansering) är ju förstås trevligt, men om jag förstått det rätt är Edge ett fullvärdigt alternativ, bortsett från att det kräver telia, men det är inget problem för mig. Stämmer det, eller är 3G något som är värt att vänta på?

Allmänna köptips vid köp från blocket och liknande? Vad ska jag leta efter? Turbosim och allt vad det heter, vad vill jag ha med i mitt paket, jag som egentligen inte kan något om iPhone? Jag är ju datornörd, så lite pill klarar jag säkert själv, men det vore ju ändå skönt att få en telefon är helt klar out of the box.

Allmänna tips i övrigt kring allt jag glömt fråga är ju också varmt välkommet

tjena jadu , vet inte hur den svenska iphonen kommer se ut , men riktiga är ju allihop.känns gött att ha en från USA. Jag köpte min smidigt på blocket. ville inte använda mig av turbosim då jag inte gillar den lösningen som är en "tillfällig" lösning, det nya , 4 generationens kort skulle dock vara bra.

Det jag tror kommer vara nackdelen med iphone i sverige är att den kommer kosta mycket mer en vad du kan köpa en för idag ,3G i sig kanske skäns bra men alla grymma funktioner är ju samma och ringa kan du göra likadant så spelaroll. det är vad jag tycker.

1
Bevaka tråden