Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jailbreak eller 1.1.3?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sitter här med en iPod touch version 1.1.2 och läser om jailbreak för touchen samtidigt som jag är lite sugen på version 1.1.3, vet dock inte så mycket om jailbreakandet och skulle gärna få lite hjälp.

Om jag jailbreakar 1.1.2 kan jag då uppgradera till 1.1.3 men fortfarande ha mina extrafunktioner tillgängliga eller måste jag helt dtå över denna uppdatering och vänta till senare?

Ps. Skulle uppskatta en förklaring om hur jag ska göra för att jailbreaka min touch.

• Medlem
  • Nacka
  • 2008-01-23 00:04

Förklaring för jailbreak har du här: http://www.99.se/ipod-touch/229657-jailbreak-1-1-2-med-svenska-instruktioner-3.html
Som svar på frågan så säger jag, gör som du vill. Vill du ha orginal applikationerna så köp programpaketet, annars jailbreaka. Alla dom appsen finns i installer, men jailbreak kan göra att ipoden upplevs aningen långsammare. Sen finns det ju en heldel andra rolig/nyttiga program om du jailbreakar den. Det bästa skulle ju vara en jailbreak av 1.1.3 så man kan ha programpaketet men även andra program som summerboard, customize och MobileScrobbler.

1
Bevaka tråden