Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min touch kraschar!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jaa, som topic, man startar nått, vad som helst, så stänger den av programmet igen, och man får börja om, är så relativt ofta...Är det något fel på den? Ska jag behöva åka iväg och hämta min 5 ipod touch?

Givetvis har jag återställt både i touchen och i itunes!

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-01-26 18:52

har di jailbreakat? det kan hända ibland för mig med MobileScrobbler och Tap Tap Revolution. Men inte alltid. Vad har du gjort med dina andra tre ipods? :S

Nepp, inte jailbreakad,

Alla dom andra tre har också varit fel på...

1. Stort jack i displayen
2. Coverflow-funktionen var ur funktion
3. Synliga pixlar
4. Kraschar, wifi funkar inte och home-knappen funkar inte som den ska
5. Förmodligen något annat

Börjar tvivla på apple, visst, jag har otur måste ha, men man blir ändå avskräckt, synd att man inte kan få stashen tillbaka, då skulle jag inte köpa en apple-produkt igen!

Ska upp till onoff imorogn och hoppaspå att få ut en ny, ringde Apple och han sa att det var hårdvarufel, bara att retunera och skälla lite på dom sa han:)

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-01-26 20:49

herregud en jäkla otur måste du ha haft. Jag har flera appleprodukter, inte vart ett enda fel!
Men förmodligen har applesupporten rätt...

Onoff gillar inte att man returnerar saker, dålig service och dålig butik. Undviker att köpa saker därifrån. Elgiganten och expert är det som gäller!
Jag säger inte att det är deras fel att dina iPods går sönder men ändå:)

Jag vet, onoff är skit, men dom har ju i det här fallet lämnat ut en trasig produkt, så det torde väl inte vara några problem, men som sagt, onoff, man vet ju aldrig!

1
Bevaka tråden