Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wired: Undress Your Mac for Thrills

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

"Resembling a tea ceremony, the unpacking of a new iMac has taken on some distinctly ritualistic touches: The iMac arrives in the mail. People are invited over. They gather around the boxed computer in the center of the room. Drinks are poured, lights lowered, candles lit. And while the new machine is unwrapped, someone takes pictures to post on the Web"
www.wired.com/news/mac/0,2125,50384,00.html

Ganska intressant artikel! Nya iMacen börjar redan nå kult-status verkar det som. Nu vill jag också ha en

En liten fotnot, jag kallade mig Venger innan men byter nu till ´Mats Björnström´ eftersom det verkar vara mer i linje med namn-standarden här på 99mac. Låter ´Venger´ stå med i namnet en stund till dock så att ni hänger med

FAAAN Venger!!! Jag trodde att Mats var farsan!! Såg ett tidigare inlägg med Björn/Mats
T-son (Joacim Torkelson för att vara länkmässigt korrekt)

Nu blir jag lite förvirrad Jag är Martins lillebror! Tommy är farsan, helt riktigt.

Jag kör mest PC. Jag klämde på en iBook för en sekund sen dock och genast känns min gamla begagnade dell laptop ganska tråkig. Men men!

Ok mitt fel!!!!!!! skall du köpa ratten eller??????
Jag trodde i alla fall att farsan var med på någe sätt (av någon oförklarlig anledning)
Jocke

Varken jag eller Martin har en aning om vad du talar om

Försökte göra ett inlägg till dig.
Can´t open perl script "E:wwwroot99mac.comultimatebb.cgi": No such file or directory
Det var svaret jag fick.
Glöm farsan, det var ett skämt, och vad gäller ratten så är det ett uttryck vi använder då någon erkänner att han har fel! "OK!! Du har rätt, Jag har fel, skall du ha ratten eller?"
Jocke

Ok låter bra

1
Bevaka tråden