Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Main script error vid avinstallation av SummerBoard

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Salem
  • 2008-02-05 08:41

Tjena jag skulle bara undra ifall någon annan har samma prob som mig med SummerBoard? Jag får ett Main script error när jag försöker avinstalera det. Jag vill ha tillbaks detta underbara program på min Iphone tan att försöra något.

Någon so mvet hur jag får tillbaks det så det fungerar

  • Medlem
  • Sverige
  • 2008-02-06 09:36

Jag är också intresserad av att få veta hur man tar bort det utan att göra så att telefonen går sönder.

  • Medlem
  • Salem
  • 2008-02-07 08:15

jo precis, jag tycker jag har letat överallt men utan framgång någon som vet hur man får bort det så jag kan installera det igen ?

  • Medlem
  • Salem
  • 2008-02-07 08:49

frågan är om jag ska försöka köra en restore via Itunes och sen köra denna guiden. Hade det funkat ? eller finns det något bättre sätt att göra detta på om jag vill att allt ska fungera igen?

http://www.ifun.se/guide-upplasning-av-ny-iphone-111-v3/

  • Medlem
  • Salem
  • 2008-02-07 12:56
  • Medlem
  • Sverige
  • 2008-02-08 09:11

Jag hade nog bara gjort en "SSH" och tagit bort mappen "Summerboard" manuellt från min iPhone, faktiskt!

Ett tips, som är väldigt hett...är att googla "How to uninstall Summerboard" och vips har du svaret!

  • Medlem
  • Salem
  • 2008-02-08 13:44

jag körde en restore på den i morse sen instalerade jag Summerboard och det funkar bra igen förutom en sak. Jag använder mig utav customize ochså och när jag instalerat customize och lägger till en Theme i summerboard så är det bara vissa ikoner som blir som Theme`t jag har installerat. Är detta vanligt eller är det customize som gör att det inte fungerar som det ska ?

  • Medlem
  • Sverige
  • 2008-02-10 08:51

Det är helt vanligt att vissa ikoner blir som vanligt. Det beror på att themet du installerat inte har nya ikoner för de appsen.

  • Medlem
  • Salem
  • 2008-02-10 10:03

aha tack, men kan man ladda ner dom nya ikonerna till det Themet man gillar ? och var ska man lägga dom?

  • Medlem
  • Sverige
  • 2008-02-10 20:48

Ja du kan ladda hem ikoner. Information finns på summerboards riktiga sida där du får veta vad filerna ska heta. Det är endast PNG bilder som heter t.e.x "Ipod, Calendar" osv. som man stoppar in i en viss mapp.

http://www.apptapp.com/summerboard/

1
Bevaka tråden