Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Behöver Hjälp med smsordningen

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2008-02-19 11:38

hehe, nej jag la till +46 på det flesta kontakter och det hjälpte icke

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-02-19 12:09
Ursprungligen av JGG:

hehe, nej jag la till +46 på det flesta kontakter och det hjälpte icke

Inte ens på nyinkomna SMS? Från dem som du lade in +46 på? Och du har kollat rättigheterna?

• Medlem
  • 2008-02-20 16:42

vad menar du med rättigheterna?

• Medlem
  • Täby
  • 2008-02-22 17:41

Har också problemet med att vissa kontakter finns flera gånger.. (sms utspridda)

Ja, samma här och det verkar tyvärr inte finnas någon lösning än :/ vet inte riktigt vad man ska googla på heller...

Jag vill sparka lite liv i den här tråden.
Jag har frågot på tre ställe nu och ingen har velat besvara mig om HUR jag ska göra för att fixa buggen med felaktiga tidsstämplar för mottagna SMS. Snälla, du som har fixat det problemet - HJÄLP MIG! Har suttit i flera veckor med det här idiot problemet >(

Hjälp.. snälla... =(

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-02-29 11:07
Ursprungligen av Swe Stars:

Jag vill sparka lite liv i den här tråden.
Jag har frågot på tre ställe nu och ingen har velat besvara mig om HUR jag ska göra för att fixa buggen med felaktiga tidsstämplar för mottagna SMS. Snälla, du som har fixat det problemet - HJÄLP MIG! Har suttit i flera veckor med det här idiot problemet >(

Hjälp.. snälla... =(

Det funkar inte alltså enl #6 längre upp på sidan? I så fall är det äl lättast att restora och köra ZiPhone igen, och sedan synka. Utan att lägga tillbaka gamla backupen....

Fast det är ju surt att inte få lägga tillbaka sin backup, nae bättre att vänta tills 1.1.4 som endå kommer att till fullo med aktivering och jailbreak om några dagar. Där är den buggen löst.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-02-29 16:45
Ursprungligen av FillilutteN:

Fast det är ju surt att inte få lägga tillbaka sin backup, nae bättre att vänta tills 1.1.4 som endå kommer att till fullo med aktivering och jailbreak om några dagar. Där är den buggen löst.

Varför är det surt? Bara att synka igen.....

Ingen lösning på problemen med att en och samma kontakt finns flera gånger i sms-listan?
Jag kör 1.1.4 och har det på det viset.

Bevaka tråden