Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fick precis min iphone har viktig fråga an serial numret

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Sitter här sen 5 minuter nu tillbaka med min iPhone fortfarande inplastat i kartongen. Anledningen är att jag inte har vågat öppna den så serialnumret är 85752 och vad jag vet står "8" för 2008 vilket betyder att den är en 1.1.3? Finns det chans att den kan vara en 1.1.2?

Vore väldigt tacksam för snabbt svar.

Mvh Anders

Ursprungligen av koss_boss:

Hej

Sitter här sen 5 minuter nu tillbaka med min iPhone fortfarande inplastat i kartongen. Anledningen är att jag inte har vågat öppna den så serialnumret är 85752 och vad jag vet står "8" för 2008 vilket betyder att den är en 1.1.3? Finns det chans att den kan vara en 1.1.2?

Mvh Anders

Kolla på iFun.se
http://www.ifun.se/iphone-tillverkade-v39-eller-senare-har-111-firmware/#more-94

• Medlem
  • International user
  • 2008-02-08 12:00
Ursprungligen av koss_boss:

Hej

Mvh Anders

Du har en iPhone från 2007 vecka 52.

//Rob

tusen tack! ni tog verkligen bort en otäck klump i magen sitter o jailbreakar den nu tack vare er!

• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-08 13:02
1
Bevaka tråden