Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
jag har en 1.1.2oob som jag skulle uppdatera till 1.1.3 men de blev nåt fel. Den hamnade i restoremode så jag fick installera om 1.1.1. Men nu kan jag inte jailbreaka den med appsnap. Hur löser jag de hâr nu?
jag har en 1.1.2oob som jag skulle uppdatera till 1.1.3 men de blev nåt fel. Den hamnade i restoremode så jag fick installera om 1.1.1. Men nu kan jag inte jailbreaka den med appsnap. Hur löser jag de hâr nu?
När jag trycker på AppSnapp så laddar den i några sekunder sen skickas jag tillbaka till aktiverings sidan. Jag provade runt 20 gånger men samma sak varje gång. Jag har inte wlan hemma så jag kan inte ha den i docken.
När jag trycker på AppSnapp så laddar den i några sekunder sen skickas jag tillbaka till aktiverings sidan. Jag provade runt 20 gånger men samma sak varje gång. Jag har inte wlan hemma så jag kan inte ha den i docken.
man _ska_ skickas tillbaka till aktiveringssidan. i.unlock.no är en annan sida som du kan prova. Prova även att ha igång itunes och iphonen i dockan, ska fungera då.
Man skickas alltid tillbaka till aktiveringssidan, men efter ett tag ska den starta om. Kan ta sin tid. Men ibland fungerar det inte alls. Jag råkade ut för det, men försökte igen och då gick det.