Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med att downgrada 1.1.3 -> 1.1.1

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-09 21:45

Hej. Ledsen om detta redan tagits upp. Jag nedgraderade min syrras touch från 1.1.3 till 1.1.1. Den var 1.1.1 från början. Jag gjorde det med den där metoden med DFU läget. Är detta helt fel eller? När jag försökte nedgradera till 1.1.1 får jag ett fel som säger att det inte gick. Är den helt pajad? KLart den inte kan vara, det finns ju inge baseband eller shit i den?
Vad ska jag göra?

Snälla hjälp, den är som sagt inte min. Tack för hjälp!

• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-10 18:03

Så vitt jag vet kan man inte paja en Touch av att bara trixa med den, det går alltid att återställa(rätta mig om jag har fel). Lyckades du nergradera? Kör du Mac eller Windows? Jag vet inte hur det är med Mac, men med Windows kan du nergradera med iPhuc, vad det så du gjorde? Det funkade jättebra för mig.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-10 22:23
Ursprungligen av Ludde.M:

Så vitt jag vet kan man inte paja en Touch av att bara trixa med den, det går alltid att återställa(rätta mig om jag har fel). Lyckades du nergradera? Kör du Mac eller Windows? Jag vet inte hur det är med Mac, men med Windows kan du nergradera med iPhuc, vad det så du gjorde? Det funkade jättebra för mig.

Nae, jag använde den metoden med att man trycker ner start-knappen och hem-knappen samtidigt. Fast jag fixade det, det visade sig att jag höll ner start-knappen alldeles för länge!

TAck för hjälpen annars!

1
Bevaka tråden