Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Roland Fantom G

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://www.musik-service.de/Roland-Fantom-G8-prx395762991en.aspx

88-tangentersmodellen kan beställas från tyskland för 28400:- inkl.frakt
Inte alls så farligt som jag trodde...Sjunker priserna på fantom X nu måntro? O:-)

Hmm.. Fantom X är ju fortfarande en väldigt bra pryl, känns inte alls gammal på samma sätt som en Motif ES eller Triton tycker jag. Ska bli kul att testa Fantom G...

Håller med... sitter o skruvar på min nyinköpta och slås av hur jäkla lättarbetade den är.... den är verkligen användarvänlig.
Har haft både en motif och triton förut så jag har lite o jämföra med...
Plus att man kan importera bilder i färg på sig själv och ha som bakrundsbild..:cool:

skulle jag också göra om jag hade din avatar!!!
Men man frågar sig vad det är som talar för att någon köper en fantom X, när man ändå kan få en fantom G för någon lapp till...
Även om det inte är någon extrem uppdatering så är det ju ändå utvecklad seke, widescreenskärm, och nästan dubbel prestanda... Klart värt 3-4000 eller vad det nu blir.

Jag snackar nypriser nu.

nu köpte jag en beggad x6 för runt 10 lök ,så då är det ganska långt till ett nypris på en fantom G , som dessutom inte kommer ut i affärerna förrens i maj och jag behövde en synt nu inför olika gigs..

Men jag ser fram imot o testa den nya G... verkar kunna bli grym.

1
Bevaka tråden