Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ZiPhone unlock - ingen sync med iTunes?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Luleå
  • 2008-02-14 10:36

Hej!
Ursakta mitt tangentbord utan svenska tecken...

Fick efter 17 sorger och bedrovelser i gar till slut igang 1.1.3 med ZiPhone 1,2 (vet att det darefter kommit ny version... den killen ar ju inte riktigt sann...)

Allt verkar fungera som avsett forutom den katastrofen att den inte syncar med iTunes. Nedgraderade till 7.5 under min felsokning igar, nar jag efter -v kommando i ZiPhone kunde boota upp telefonen kunde inte iTunes hitta luren, uppgraderade till 7.6 med samma resultat. Pa internationella forum har jag konstaterat att fler haft samma problem men inte nagon saker losning.

Tacksam synpunkter och forlsag!

Hubbe

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-14 11:03

det verkar ju riktigt illa. Har inte kunnat komma in på hackint0sh sen i går eftermiddag så har inte läst så mycket feedback om ziphone. Men du får nog testa att sätta den i DFU läge och göra en restore. Testa sen med en tidigare version av ziphon typ 1.0. Jag fick det inte alls att funka med 1.2 och 2.0 luren cpade loss totalt. Men 1.0 funkar kanon. Jävlar va kul det är med jailbreak, att jag inte gjort det förut!

1
Bevaka tråden