Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stativ till laptop?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tänkte börja att använda min laptop (17") live istället för så man slipper ta med så många syntar Min fråga är om det finns det något speciellt ställ som är annpassat för att användas till laptops live?

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2008-02-16 10:24

Tror att en eller två ölbackar är det optimala, så slipper man stå kutryggig och kolla på skärmen, finns ju säkert nått smigigt påhäng till keyboardstativ, typ nån hyllgrej om man inte har nått bord..

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2008-02-16 17:48

Leere: snygga lösningar!

Någon här länkade förut till ett riktigt schysst rack där man laptopen var uppfällbar, jag har förtvivlat letet efter det. Någon som vet vilket det är?

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2008-02-16 19:12

dee: menar du en sådan här:
http://www.thomann.de/se/skb_velcro_ablage.htm

thomann är enklast att leta på

Jag går i liknande tankar och letar efter någon stadig hylla man kan fästa med en sån där mikstativskruv. Mitt K&M Spider Pro har ett sådant fäste på toppen, så det hade varit perfekt, men jag kan banne mig inte hitta något som verkar stadigt nog.

Tre hundra spänn på ikea:

  • Medlem
  • 2008-02-17 11:56

Dan: Vad heter den?

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2008-02-17 14:38

Leere: Nej, det var en typ 3 HE hög rack där du kunde fälla upp locket med plats för laptop och sedan för rackljudkort under. Såg riktigt schysst ut.

D.

BMX - Dave heter den.

I'm afraid, Dave.

  • Medlem
  • 2008-02-18 00:31

Sådan "pall" ska jag nog köpa till mina två synthar (virusb + proteus2000).
Så blir jag av med dom från skrivbordet och bredvind midi keyboardet.
Billig lösning också

1
Bevaka tråden