Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

varning för guitarhero3 mod på 1.1.3

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tjena , efter att ha gjort en restor efter att min iphone lagga fast har jag nu instalerat allt igen. den fungerar perfek. ja nu instalerar jag guitarhero 3 igen efter att ha instalerat taptap. då lagga den fast igen. man blir galen. så ni som har 1.1.3 ta det försiktigt med guitarhero !!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-16 20:13

...say what?

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-02-16 21:30

Haha, inte särskilt troligt att några bilder skulle sabba din firmware

Skratta du, jag testade faktiskt! Kanske inte världens mest korrekta svenska i det inlägget, men jag hittade guitar hero modet i nån repo och installerade det, och sen är det stört omöjligt att få igång springboard... Eftersom det inte gick att komma åt den via ssh (jag kunde inte klura ut vilket IP-nummer) var det var bara att restora, inte för att det gjorde så mycket.

Men jag ville bara säga: döm inte hunden efter håret. Eller håren?

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-02-17 14:34

Okej, men du har inte övervägt att det kanske låg något fel i installeraren som gjorde detta med din iPhone.. Om du nu vill ha Guitar Hero Mod så lägg över den manuellt som jag.. Funkar skitbra.. Ända problemet jag har med mitt Tap Tap är att det på 1.1.3 vägrar ladda ner låtar och spara eftersom allt lägger sig i var/root..

Jag tror nog det är paketet i Installern som är felet, inte själva Installern, så jag tror att doggenikke har gjort en korrekt beskrivning av felet ändå (även om det som sagt lämnar en del annat att önska). Jag ska definitvt testa att lägga in filerna manuellt, tycker TapTap är ett grymt spel!

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-02-18 01:40

Ja, Tap Tap är ett sjukt kul spel, speciellt då jag har världsrekord på "Forget it" med "Breaking Benjamin". Men det tråkiga är att man inte kan ladda ner låtar om man kör 1.1.3 utan bara från iTunes biblioteket. Kanske borde göra en symlink..?

är inte så jätte insatt i iphone än , håller på att lära mig allt. men skulle bara säga till så dom som inte är "proffs" skulle installera genom installer då det laggar fast.
men hur menar ni med att installera saker manuellt ? använder ni något program på datorn som man i sin tur trycker in program ? samma som man lägger in NES spel ? eller är jag helt ute ? rätta mig isåfall. förklara gärna hur ni lägger in guitarhero manuellt !

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-02-18 23:49

Adda mig på MSN så kan jag guida dig..

1
Bevaka tråden