Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jupp, såg inlägget för några dagar sedan, därför la jag även upp tx16w...har en del i Typhoon oxo som man kan konv med Awave...med Awave kan du även ta vanliga WAV o konv till tx16w.
Jag säger bara.... ZERO-X!!!
Så grymt bra när jag skulle splitta upp fet-wav till enskilda samplingar...liten stund att gå igenom alla start/slut-punkter men sen så skötte prg resten själv, tack för det Peter!
"The two main features of this fun little machine are the neat pseudo-vocoder effect and the surprisingly good drums. You can either trigger kick, snare and cowbell yourself with little orange rubber-pads or play 25 pre-programmed rhythms and create wacky breaks with a scratchweel. Some of those beats even come with a funky bassline and sound like they were pulled from some lost "Prince of Bel Air" soundtrack or a never released Vanilla Ice comeback album... Wouldn't it be nice to have those sounds on your MPC or Machinedrum or load them in Battery?"