Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har ett 3G modem som jag har kopplat till min Macbook Pro. Det jag vill är att dela internetanslutningen med min Iphone. Kommer så lång att jag delar ut anslutningen och min iPhone hittar den och kopplar upp men jag kommer inte ut på internet med telefonen. Är det någon som vet hur jag skall göra.
Tack på förhand
Jag har för mig att jag läst detta någon stans men jag har hittar inte den inte.
Ledsen om det finns redan en fråga med detta problem
Jag provade det och jag får upp anslutningen i iPhonen men när jag skall tex. surfa så står det bara att safari inte kan ansluta? Har det ngt med att USA använder andra kanaler än de vi använder i Sverige? Du gjorde inga andra inställningar?
Har försokt göra samma sak med min pc med vista, lyckades en kväll med 1.1.2. Kvällen efter gick det inte med 1.1.3, kan iofs bero på att min dator sugar hårt.
Har försokt göra samma sak med min pc med vista, lyckades en kväll med 1.1.2. Kvällen efter gick det inte med 1.1.3, kan iofs bero på att min dator sugar hårt.
Jag börjar tro att det är vista som spökar, för nu fungerar inte att surfa trådlöst hemma hos pärona heller. Blir till att gå tillbaka till XP, om man bara hade pengar till en Macbook.....