Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snabbkommando funkar icke

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag behöver hjälp av nån som kan besvara min fråga. Jag har precis installerat Leopard i min Powerbook G4. Allting har blivit jättelångsamt. Men det jobbigast är att alla tangent-snabbkommando, typ "visa stödlinjer", "ångra" etc etc har fallit bort. Hur kom det sig och hur återmanställer dem?

Tack på förhand!

/Andy

Om det är Adobe CS du menar så är det möjligt att systemets kortkommandon har tagit över CS paketets. De finns att ändra under Redigera/Kortkommandon. Ett tips är alltid nåt

Visserligen så borde inte "ångra" falla bort. Verkar riktigt märkligt. Kan möjligtvis testa att ta bort dina Adobeinställningar via Bibliotek/Preferences/..

Nån annan kan ju rätta mig om jag har fel?

/Chris

Ursprungligen av shaolinmac:

Hej!

Jag behöver hjälp av nån som kan besvara min fråga. Jag har precis installerat Leopard i min Powerbook G4. Allting har blivit jättelångsamt. Men det jobbigast är att alla tangent-snabbkommando, typ "visa stödlinjer", "ångra" etc etc har fallit bort. Hur kom det sig och hur återmanställer dem?

Tack på förhand!

/Andy

Tack Baron!

Det verkar som att efter installationen av Leopard så känner systemet av inte av mitt vanliga svenska tangentbordet. Men tack ändå.

/Andy

1
Bevaka tråden