Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Idé att sälja 8 GB och köpa 16 GB?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tjena grappar ! jag har lite frågor. har letat lite efter svar men har inte hittat några direkta svar.
min fråga är , jag har lite funderingar på att sälja min iphone som jag har nu och köpa en från USA med 16 gb verision.Nyaste som finns nu alltså. är det värt ?
*är det bättre med 4.6 bootloader en 3.9 ?

vill också ha lite hjälp hur man beställer ifrån USA , på lättaste sett .. av någon som har gjort det och snabbt fått hem den och fått med alla tillbehör osv ?

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-02-18 22:43
Ursprungligen av doggenikke:

tjena grappar ! jag har lite frågor. har letat lite efter svar men har inte hittat några direkta svar.
min fråga är , jag har lite funderingar på att sälja min iphone som jag har nu och köpa en från USA med 16 gb verision.Nyaste som finns nu alltså. är det värt ?
*är det bättre med 4.6 bootloader en 3.9 ?

vill också ha lite hjälp hur man beställer ifrån USA , på lättaste sett .. av någon som har gjort det och snabbt fått hem den och fått med alla tillbehör osv ?

Läs här:
http://www.99.se/k-pa-iphone/224347-tr-f-r-usa-import-iphones-19.html

men jag får inte så bra svar ... är en NY iphone med 1.1.3 nu , bättre än en iphone som är köpt vecka 38 med 1.0.2 ? måste la hänt vissa saker ? t.ex snabbare telefon ? .. är det några med skillnader förutom mer gb ?

men jag får inte så bra svar ... är en NY iphone med 1.1.3 nu , bättre än en iphone som är köpt vecka 38 med 1.0.2 ? måste la hänt vissa saker ? t.ex snabbare telefon ? .. är det några med skillnader förutom mer gb ?

Nej, bara dubbla utrymmet.

man får ju nya bootloaden , vad betyder det ? ger den mer styrka då eller ?

man får ju nya bootloaden , vad betyder det ? ger den mer styrka då eller ?

Eftersom den går att nedgradera om man verkligen känner för det så spelar det ingen roll vilken BL version du har. 1.1.3OTB fungerar lika bra som vilken annan version som helst när den är upplåst (nåja, inte Maps).

Har också tänkt på det men köpte 1.1.1 vilket vara den bästa versionen eftersom nu är det massa strul med 1.1.3, alla apps funkar inte osv.. 1.1.2 var inte en stor förbättring heller.

Väntar nog tills det inte är så mycket "stul" för många hackare lär ju angripa 1.1.4 som lär vara en stor kaka. Sen lär priserna sjunka med tiden också

1
Bevaka tråden