Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur får jag kontakterna till datorn? (win)

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Täby
  • 2008-02-21 17:45

Hej, mina kontakter har av nån anledning råkats tas bort från Outlook i min dator. Om jag syncar kontakterna mellan datorn och iPhonen antar jag att de kommer försvinna från telefonen, eller kommer de importeras in i datorn?
Tänkte uppdatera till 1.1.3 men vill på något sätt få över kontakterna till datorn innan jag gör en restore.

• Medlem
  • Täby
  • 2008-02-21 18:20

Tänkte använda isim och kopiera till simkortet men man behövde tydligen köpa premium för att kopiera över alla till sim från telefonen...

• Oregistrerad
  • 2008-02-22 15:57

Man kan använda SIMport... Sök på google, men tror det finns i installer om du har grundsourcena.
Simport funkar bra...

• Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-22 18:34

Synka på du. Dina kontakter ska synkas tillbaka till Outlook igen.

• Medlem
  • International user
  • 2008-02-22 22:25

inte så säker på det. sist jag synca med tom outlook så försvann alla mina kontakter, hade som tur var backup. Men allra första gången jag gjorde det med tom outlook så fylldes den med mina kontakter. sjukt konstigt

• Medlem
  • Täby
  • 2008-02-22 22:36

Jag körde uppdateringen och kontakterna kom tillbaks med itunes automatiska backup så det e lungt... Skulle dock ändå vilja få in alla kontakter i datorn så man har dom där om det skulle behövas senare. Vet dock inte om jag vågar synka med outlook:P

• Medlem
  • International user
  • 2008-02-22 22:47

jag synca just med yahoo. skapade ett konto och syncade, det funkade kanon, alla kontakterna kvar på iphonen och har nu en backup på yahoo. Från yahoo kan du sen exportera kontakterna som CSV eller annat format och lägga in i outlook. Verkar lite omständigt, men man blir inte av med kontakterna iallfall.

• Medlem
  • International user
  • 2008-02-23 10:59

Du kan göra som jedsler föreslår och synka kontakterna med yahoo. När du väl har en backup kan du prova att synka med iTunes. Om det inte fungerar så har du fortfarande dina kontakter hos yahoo.

//Rob

1
Bevaka tråden