Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur se program som inte får plats på skärmen?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ursäkta min trög/okunnighet men jag har installerat fler program än vad som får plats på skärmen på min iphone...jag antar att de som inte fick plats nu ligger på en "ny sida" (har sett folk som har flera sidor med iphone program som de bläddrar mellan) hur gör jag för att komma till nästa skärm så att säga....känner mig verkligen som en idiot som frågar detta .

Tack för svar..

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-21 22:09

uppdatera till 1.1.3. där får du upp till 9 extra sidor där du kan ha apps.

han undrar hur man bläddrar till nästa sida , du tar pingret å drar åt vänster ! så kommer du till lästa sida !

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-21 22:15

det finns ju en möjlighet att han inte har 1.1.3. för han säger ju inte vad han kör med för FW.

om du inte har 1.1.3 installerar du summer board

jag kör 1.1.2 och så klart har jag provat att dra fingret åt vänster (så mkt av en idiot är jag inte) att installera summerboard är ju lite svårt när man inte kommer åt installer (som ligger på andra sidan)

Något annat förslag! Vill helst inte börja uppdatera och grejja. Måste ju finnas någon annan som har 1.1.2 och som bläddrar mellan flera sidor..eller?

Använd ditt ftp för att plocka bort program, men inte Installer.

1
Bevaka tråden