Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Minsta systemkrav?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte underlätta min löpträning genom att införskaffa en IPod Shuffle. Gick in på Applestore för att beställa, men såg att minsta systemkrav är 10.4.8 (tror jag det var). Men vadå? Jag har 10.3.9 på min IMac och klarar mig med det. Jag kan alltså inte köpa nån shuffle?
Vad är det som gör att man alls måste ha "minsta systemkrav" för en så pass enkel spelare? Visst, jag förstår att det kommer nya finesser och så, men om jag nöjer mig med att kunna föra över musik från datorn till spelaren, utan extra finesser, varför ska det inte gå? Och förresten, hur mycket finesser kan det finnas på en Shuffle egentligen? Lär ju inte finnas så många begagnade heller, så det får väl vara då. Surt, tycker jag.:mad:

  • Medlem
  • 2008-02-22 21:57

10.3.9 stöder iPod Shuffle. Läs om det här. 10.4.8 krävs för att stödja alla iTunes funktioner, men det är bara aktuellt för mer avancerade iPodar. Tips! Nu är shufflarna billigare dessutom, men snart kommer en version på 2 GB.

1
Bevaka tråden