Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En enkel iPhone fråga...hoppas jag!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ursäkta min trög/okunnighet men jag har installerat fler program än vad som får plats på skärmen på min iphone...jag antar att de som inte fick plats nu ligger på en "ny sida" (har sett folk som har flera sidor med iphone program som de bläddrar mellan) hur gör jag för att komma till nästa skärm så att säga....känner mig verkligen som en idiot som frågar detta .

Kan tillägga att jag kör 1.1.2 och så klart har jag provat att dra fingret åt vänster men inget händer.

Tack för svar..

Man kan väl bara ha en sida på 1.1.2? Det där med flera sidor kom väl med 1.1.3?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-22 20:02

installera ett program som heter summerboard och ditt problem är löst!

men jag kan ju inte installera när installern är borta (på andra sidan trodde jag) hur gör jag då?

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-22 20:54

Installera 1.1.3 så är problemet löst.
Var dock medveten om att inte köra restore på dina inställningar.

är det det enda alternativet? Verkligen pinsamt isf!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-23 10:53
Ursprungligen av Skinny99:

är det det enda alternativet? Verkligen pinsamt isf!

1.1.3 är bättre på alla sätt och vis. I 1.1.2 måste du installera extra program för att kunna scrolla. Jag vet inte vilket program men om din installer icon inte syns så är det väl mer eller mindre kört och du måste återställa. Som sista utväg kan du prova att logga in med ssh från din dator och ta bort några program som du har installerat så att installer ikonen syns igen.

//Rob

Ok tack så mycket för alla svar...kör väl igång 1.1.3 då! Det är väl egentligen bara att köra en restore i itunes och sedan ziphone 2.4 för mac!?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-24 09:05
Ursprungligen av Skinny99:

Ok tack så mycket för alla svar...kör väl igång 1.1.3 då! Det är väl egentligen bara att köra en restore i itunes och sedan ziphone 2.4 för mac!?

Ja.

//Rob

1
Bevaka tråden