Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Home"knappen

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det bara jag som tycker att Homeknappen på Iphonen är lite glappig? Har en splitter ny iphone där homeknappen glappar när man drar den i olika lägen! man behöver inte trycka ner knappen,bara lägga fingret på och dra åt något håll! annars e jag helnöjd men en jäkla miss av apple om det nu inte är bara min mobil det är fel på!

hoppas inte nu det finns redan finns en diskussion om detta, brukar bli ett himla liv haha!
//Danne

• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-27 17:21

Fyy fan vilket ovärt inlägg att registrera sig för..

made my point in this.

onödigt ? han kanske blir orolig när han har köpt en ny iphone och sedan att den inte är helt clean ? baraför att du har en iphone som fungerar klockrent så behöver inte alla ha det.är detta inte ett forum som ska hjälpa okunniga också ? isåfall har jag läst fel...

tyvärr så måste din homeknapp blivit dåligt monterad . för min klappar inte. går bara att trycka in å det knäpper , å sen åker den ut igen .

• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-27 17:44

Trist för dig contemplation. Får min senare i veckan och hoppas inte den e kass.
Är ju svårt att skicka tillbaka på garanti med...

Ursprungligen av contemplation:

Är det bara jag som tycker att Homeknappen på Iphonen är lite glappig? Har en splitter ny iphone där homeknappen glappar när man drar den i olika lägen! man behöver inte trycka ner knappen,bara lägga fingret på och dra åt något håll! annars e jag helnöjd men en jäkla miss av apple om det nu inte är bara min mobil det är fel på!

hoppas inte nu det finns redan finns en diskussion om detta, brukar bli ett himla liv haha!
//Danne

Min är likadan, inget jag märkt över förut iaf och om din inte glappar något enormt så tror jag att den ska vara så

Hallå igen!

ptMAe : det är snubbar som dej jag kasta bajs på när jag gick i skolan,! som blir mitt svar på ditt onödiga inlägg!

asså nej knappen sitter fast och det känns stabil,men lite knepigt bara att den ska vara monterad på det sättet! ville bara se om det va fler som hade märkt av det!

TFP : va kul, skall du få 16 gigaren eller?

mvh// danne

• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-28 18:26

yes, 16GB on it's way, eller ja inte. För dom strulpellarna på Royal mail vill inte sälja sin tjänst med Airsure till min "speditör". Utan helt plötsligt stämmer inte det dom skriver på sin hemsida att det kostar 17 pund, utan nu vill dom ha 33... Får nog bli UPS eller fedex istället, hatar statliga instanser. Är föga imponerad på UPS då de endast skickar ut dagtid, men va fan ska man göra?

Mig veterligen så är det en knapp, ingen slider. Min är iaf rocksolid.

• Medlem
  • Höganäs
  • 2008-02-28 22:04

Min sitter hårt som berget..

om jag trycker väldigt (väldigt!) lätt och för fingret fram och tillbaka så känner även jag ett litet glapp. men det rör sig om en halv millimeter eller nåt och så vitt jag kan minnas har den alltid varit så. knappen sitter fast bra i övrigt och fungerar som den ska.

TFP : nej va tråkigt, jag vet facktiskt inte, en kompis köpte en telefon åt mig när han va i californien, hoppas det löser sig!

danbrynefall : jo exakt så är min med, antar att det ska vara så då, man blev lite orolig eftersom det klickar till när man rör med fingret i olika riktningar!

//dannce

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-03-03 01:58

Min knapp sitter som gjutet!! Får nog säga (peppar peppar) att jag har haft bra flax med mitt exemplar. Har inte strulat alls sen jag mjukvaruhackade den. Har inte uppgraderat till 1.1.3 än. Funkar skitbra med 1.1.2 för min del men även jag lär väl hoppa upp ett snäpp eller två snart.

Ursprungligen av contemplation:

TFP : nej va tråkigt, jag vet facktiskt inte, en kompis köpte en telefon åt mig när han va i californien, hoppas det löser sig!

danbrynefall : jo exakt så är min med, antar att det ska vara så då, man blev lite orolig eftersom det klickar till när man rör med fingret i olika riktningar!

//dannce

Min har också det glappet. Fungerar fint ändå.

• Medlem
  • Lund
  • 2008-03-03 09:22

Min glappar också lite, inget jag stör mig på förutom nu när jag letar efter det ;D

• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-03-03 18:41

om man ändå hade en lur med glapp, jag har ett tracking nummer nu iaf och den förväntas komma med posten imorgon. Fick tillslut löst det med Royal Mail, är det en "mp3" spelare gick det tydligen fint att skicka Och få försäkring

1
Bevaka tråden