Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Återställa Touch

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-27 22:09

Hej!
När jag köpte min ipod touch fanns 1.1.3 och januariappsen redan installerade. Om jag återställer min touch kommer dessa apps att installeras automatiskt? Jag har ju inte någon installationsfil eller någonting som laddats ner i och med att de redan låg i ipoden när den köptes.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-27 22:35

Ja!

hej hej! (tre tecken var tydligen för kort)

  • Medlem
  • Ystad
  • 2008-03-02 15:33

är det någon skillnad om man köpt januariuppgraderingen? kommer 1.1.3 ändå att installeras automatiskt när man återställer ipoden?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-03-02 20:57
Ursprungligen av TiLL:

är det någon skillnad om man köpt januariuppgraderingen? kommer 1.1.3 ändå att installeras automatiskt när man återställer ipoden?

Det är den senaste versionen som släppts, som kommer att installeras automatiskt. Idag blir det alltså 1.1.4.
Vill du ha 1.1.3 måste du ladda ner den, och välja den manuellt (finns många trådar om det här. Se även iphone.unlock.no.

Mitt inlägg nr 450!

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-03-05 16:14

Jag tror att du kommer få januariappsen, för att itunes har säkerhetskopierat din ipod och när du återställer den kommer itunes automatiskt välja en tidigare kopiering

1
Bevaka tråden