- Frebrik
- Medlem ●
- Stockholm
Ska kolla om det går att hugga en lokal över dagen i Stockholm en helg. Vore ballt!
Jaa! vore kul
Stockholm skulle funka.
Annars kan man ju ta det i nån bizarr ort.. Gränna kanske? Rätt så mitt emellan GBG och Sthlm.. Polkagrisar har de också!
Stickholm e bra, eller Norrköping
fast jag vet ingen bra lokal här
Norskarna lånade lokal av NOTAM(http://notam.php5.sysedata.no/index.php?/eng) för Synttreff 2008.. finns det inte nån liknande förening nånstans i Sverige?
EMS?
Stockholm skulle funka.
Annars kan man ju ta det i nån bizarr ort.. Gränna kanske? Rätt så mitt emellan GBG och Sthlm.. Polkagrisar har de också!
Norskarna lånade lokal av NOTAM(http://notam.php5.sysedata.no/index.php?/eng) för Synttreff 2008.. finns det inte nån liknande förening nånstans i Sverige?
Jag ska kolla med farsan och se om vi kan hugga någon lokal - hans sambo jobbar för någon form av fastighetsverk, så det borde gå att ordna. Men det kostar ev. pengar. Men isf. får vi skramla.
Kanske borde köra någon form av co-op mellan 99musik och SAS-listan?
Eftersom jag bor som jag gör.. resa oavsett så spelar det inte någon roll om det blir Sthlm, GBG eller malmö... Jönköping.. Lenhovda.. typ.
En fördel med Malmö är ju att man på 15 minuter är i Köpenhamn och kan inhandla dryck på hemvägen..
För visst har vi nån modularare i Malmö?
Jag kollade precis - får svar på tisdag. Men som det ser ut nu så är det inga problem att få en lokal en lördag mellan 12 och 18 i maj eller juni!
Men jag startar en ny tråd när jag får svar. Så spikar vi ett datum och kollar intresse.
Han erbjöd full kit för 200$, det är 50$ rabatt. Så förklara vi var intresserade av de vanliga parts kitet bara. De kostar 100 nu. Min idé är 100 dollar för kit och pcb... Vi får se vart vi hamnar. Jag kan tänka mig sourca till alla också. SÅ var inte orolig zthee. Me fix. Jag väljer det som blir billigast. Men skiljer det ngn hundralapp väljer jag det som är smidigast...
Skynda skynda! För jag har Dalagatan på G.
Men det blir mer om det på tisdag.
Planene är en heldag en lördag. Antigen i slutet på Maj eller början på Juni. Vi får se
Grymt bra. Catering? Medlemskap så vi kan ha alkohol?