Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

musik försvunnit

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej hej!

Jag har fått ett litet problem med min ipod touch, som jag skulle bli lycklig av om nån hjälpe mig med!

Jag brukar köpa någon låt ibland på touchen när jag ligger i sängen och lyssnar lite. Men idag när jag satte på touchen så var alla köpta låtar borta. Det var bara de som jag hade lagt över från datan som fanns kvar:(

Är det enda sättet att få tillbaka musiken att kontakta support eller finns det något annat sätt?

puss

Normalt sätt ska din köpta musik synkroniseras från din iPod touch tillbaka till datorn (iTunes) när du kopplar in den/synkroniserar. Har du kollat så att låtarna inte ligger i iTunes?
I annat fall så är det läge att skicka ett mail till iTunes Store-supporten och förklara ditt missöde så borde de hjälpa dig.

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2008-03-03 10:54

Samma fel

Hej,

Har råkat ut för exakt samma grej som dig. Verkar inte bättre än att det är någon bugg någonstans. Mina köpta låtar försvann helt, de finns varken på iPoden eller i iTunes. Detta utan att gjort några synkroniseringar. Kör 1.1.3 original (dvs inte jailbrake).

/D

Tydligen så blir det lite problem med köpta låtar när man har jailbreakat den!

1
Bevaka tråden