Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel på mail

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-03-04 23:51

tjenna jag har lite knas med min mail i min ipod. när jag öppnar mail så är den öppen typ tre-fyra sekunder sen bara stängs den. någon som kan hjälpa mig?

(jag har inte jailbreakat)

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-03-06 11:34

Jag har samma problem men jag kör jb. Har mailen funkat tidigare?
för mig slutade den funka efter en 1.1.4 update

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-03-06 12:26
Ursprungligen av Sveene:

tjenna jag har lite knas med min mail i min ipod. när jag öppnar mail så är den öppen typ tre-fyra sekunder sen bara stängs den. någon som kan hjälpa mig?

(jag har inte jailbreakat)

Det finns en lösning i en annan tråd här.... något med fel rättigheter i Mailmappen....

i pod Touch + egen Hot spot

Hejsan,
Är det någon där ute som vet hur jag skaffar mig en egen "Hot Spot" via 3G modem och router. Försöker just nu med ett Huawei E960 och batteridrift - men inte riktigt lyckats.
Carriagemaker

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-03-06 12:54
Ursprungligen av carriagemaker:

Hejsan,
Är det någon där ute som vet hur jag skaffar mig en egen "Hot Spot" via 3G modem och router. Försöker just nu med ett Huawei E960 och batteridrift - men inte riktigt lyckats.
Carriagemaker

Kanske du borde skapa en egen tråd?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-03-07 23:17
Ursprungligen av carriagemaker:

Hejsan,
Är det någon där ute som vet hur jag skaffar mig en egen "Hot Spot" via 3G modem och router. Försöker just nu med ett Huawei E960 och batteridrift - men inte riktigt lyckats.
Carriagemaker

väldigt irriterande när folk tränger sig in i min tråd du får skapa en egen, snyltare!

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-03-08 00:08
Ursprungligen av Sveene:

tjenna jag har lite knas med min mail i min ipod. när jag öppnar mail så är den öppen typ tre-fyra sekunder sen bara stängs den. någon som kan hjälpa mig?

(jag har inte jailbreakat)

Jag lyckades få mailen att funka men det kräver tyvärr jailbreak. Vi kanske inte har samma problem men samma symptom. Hör med supporten på apple och se vad de säger.
Mitt problem var lättlöst då jag ändrade rättigheterna på mailmappen

1
Bevaka tråden