Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

mail startar inte

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

skriver nu från min sprillans iPhone! Vilken skönhet!
Jag låste upp igår med ziphone 2.5 och 2.3b. Kör 1.1.4
av någon anledning vill inte mail starta... Det stänger av sig självt så fort jag försöker dra igång det.
ingen som hört om nåt liknande?

Grim

kan lägga till att det går att skicka mail genom youtube.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-03-08 15:33
Ursprungligen av Henrikgrim:

skriver nu från min sprillans iPhone! Vilken skönhet!
Jag låste upp igår med ziphone 2.5 och 2.3b. Kör 1.1.4
av någon anledning vill inte mail starta... Det stänger av sig självt så fort jag försöker dra igång det.
ingen som hört om nåt liknande?

Grim

Det finns flera trådar med samma problem. Något med rättigheter i en katalog som Mail använder. Sök....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-10 11:25

Har du testat med Mailfixen under Tweaks 1.1.3? Hade det problemet någon gång också med både 1.1.3an och 1.1.4an (har för mig den funkar på båda)

Tja, hej grabbar och välkommen hit till 99Mac, vi är ett par hundra riktigt goa gubbar&gummor här som gärna behöver föstärkning. Säkert har du/ni kunskaper inom specialområden och kan hjälpa andra. Varför inte börja med att skriva en presentation om dig själv i "Presentationer" och sedan rota runt lite inom de områden ni tycker verkar kul.

Här inne är det inte ålder eller utseende som gäller, här blir man respekterad för sina kunskaper och hur bra man är på att hjälpa andra.

Och ni är hjärtligt välkomna in i den gemenskapen

Just nu är det VÄLDIGT mycket folk, speciellt i iPhone-delen, som rusar in. Skriver sitt första inlägg och ber om hjälp. En del vill att man svarar på deras privata mailadress så de skall slippa gå hit och kolla...
Många svarar, men när man svarat på samma fråga 72ggr så kommer det vresiga "Sök för helvete!" fram utan att det ens var meningen från början att det skulle låta elakt...

Här välkomnar vi alla, själv har jag vänner för livet här inne. Kliver du in här och bjuder på dig själv och är aktiv kommer folk att kliva över lik för att lösa dina problem.

Så, välkommen in i värmen!

1
Bevaka tråden