Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Phone.app har lagt av, hjälp!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlskrona
  • 2008-03-14 22:26

Telefonen krashade när en person ringde till mig och efter det fungerar inte phone.app längre. Jag kan ta emot samtal och jag kan ringa samtal med hjälp av programmet contacts som finns i installer som gör det möjligt att komma åt kontakterna igenom ett program på springboard istället för när man trycker på telefonen, men när samtalet går igång så skickas jag direkt ut till springboard och "Active call"-knappen lysen men inget händer när jag trycker på den så jag kan inte lägga på

...så jag behöver hjälp. Jag formaterade telefonen i onsdags så jag pallar inte göra en restore till när jag precis fått in alla program och inställningar.

Så jag undrar om någon med en telefon med fw. 1.1.4 vill zippa mappen /Applications/MobilePhone.app/ och lägga upp så jag kan dra ner den och skicka över till telefonen och se om det fungerar, eller om någon har några andra tips?

Tacksam för hjälp

MVH
Andreas

  • Medlem
  • Karlskrona
  • 2008-03-15 20:54

Ingen som vill hjälpa? Inte så jobbigt att zippa en mapp och lägga upp? :/

  • Medlem
  • Karlskrona
  • 2008-03-15 21:12

Nevermind det löste sig. Problemet var det att Caterpillar trial hade gått ur, så det var bara att stänga av alla caterpillar funktioner och avinstallera det. Sen fungerade allt igen, för de som råkar ut för samma

/a

1
Bevaka tråden