Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Får konstiga fonter när jag surfar

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-02-21 21:26

Jag vet inte riktigt vad de heter, men på det här forumet funkar det klockrent. Ute i den andra världen så blir det väldigt konstiga tecken på en massa saker bla " M " blir som en gröt bara. Det här varierar från olika sidor, fenomet uppstod efter jag installerat "office 2008". Säkert bara nån inställning, jag har sökt som en galning på forumet men ingen verkar ha rapporterat samma grej..

mvh Mr magic mac

Ursprungligen av xon:

Jag vet inte riktigt vad de heter, men på det här forumet funkar det klockrent. Ute i den andra världen så blir det väldigt konstiga tecken på en massa saker bla " M " blir som en gröt bara. Det här varierar från olika sidor, fenomet uppstod efter jag installerat "office 2008". Säkert bara nån inställning, jag har sökt som en galning på forumet men ingen verkar ha rapporterat samma grej..

mvh Mr magic mac

Har dina fonter blivit normala? Samma problem uppstod i fredags på jobbet när jag och en jobbkompis installerade Office 2008. Avståndet mellan vissa bokstäver verkade försvinna med resultatet att vissa ord flöt helt ihop.

En "validate" i font book samt en reboot fixade problemet på båda maskinerna.

Flyttade till en egen tråd eftersom tråden den låg i handlande om något annat.

Jag har precis samma problem sen jag installerade Office 2008 igår. Jag förstår inte ett smack av vad du föreslår "validate" i font book etc. Har varit inne i font book men inte hittat något som passar på din beskrivning.

1
Bevaka tråden