Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Idiot rullar över sin dockningsstation

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-03-23 09:54

På mitt förra jobb var ledning såpass generös att alla deras anställda fick varsin ipod-shuffle (1gb), shysst tyckte jag som privatperson, mindre schysst som IT-chef (alla skulle nu behöva hjälp, slängde mig på mailen och bad dem ta sig någonstans då det stred mot it-policyn jadda jadda)

Hursomhelst, nu har jag.... kan knappt hålla mig för skratt, rullat över dockningsstationen med stolen så att 3.5mm pluggen böjde sig.. böjde tillbaks den men man ser ju att den är kass, tänkte ändå prova, men det som händer när man dockar shuffle är 3 orangea blinkningar och sen inget mer, Itunes hittar den inte heller, så ja, dockan är kass :/
*klant klant klant* :">

Har kikat lite på nätet och en ny docka går ju nästan på lika mycket som en ny så valet är INTE svårt, det får bli en ny, MEN, dom har ju släppt en 2gb version av den nu, då till min fråga:

Är det samma laddare/dockningsstation till ipod shuffle 2gb som till 1gb ?

Det är den här jag pratar om:

• Medlem
  • Skövde
  • 2008-03-23 13:15

ja det är samma tror jag.varför köper du inte på tradera?du kan få den billigt där,testa!

• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-03-23 16:19

En dockningsstation eller shuffle? Var inne där för ett tag sen och då hade de varken eller. Ska kolla på macfourm nu när dom öppnar sin nya i göteborg, dom kanske har nåt erbjudande på en.
För då kan jag ha två stycken, en till mig och en till sambon, och samma dockningsstation

Allt som finns på tradera om man söker på ipod och shuffle är
billiga fula kineskloner av precis allt.

Hittar du ngt som är äkta vara så är det ett undantag.

Gen 2 kostar 419:- för 1GB på Macforum.... inte mkt orda om...

• Medlem
  • Skövde
  • 2009-09-29 13:49
Ursprungligen av Goflorp:

Allt som finns på tradera om man söker på ipod och shuffle är
billiga fula kineskloner av precis allt.

Hittar du ngt som är äkta vara så är det ett undantag.

Gen 2 kostar 419:- för 1GB på Macforum.... inte mkt orda om...

Jag menade att köpa docken på tradera, förresten så är den här tråden apgammal...

1
Bevaka tråden