Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

1 GB bassamplingar

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sonart Audio - Bass Box Free

"BASS BOX - latest massive package Synth Bass tools for electronic musicians! The latest material was created for such styles as Electro, trance styles, DnB, House, Electro, Hip Hop, Jump, hardcore, breakbeat and more!!! The disc contains 640 new patches in 5 different formats (EXS24, Kontakt 2.1, Kontakt, Halion and Wav). BASS BOX creates sounds based on more than 1000 wave forms (1.3 GB / 24-bit quality). While working on the tools we have used a large number of synthesizers and Bass boxes (Minimoog™, Roland Juno 60™, Roland TB-303™, Virus™, Arp Odyssey™, Moog Voyager™ and many others!)"

1.3GB samplingar i diverse format. Har plockat hem men inte hunnit lyssna än. (från Audiolemon)

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-26 22:18

yay! gratis är alltid gott.

personligen skulle jag vilja ha 1,3 gig med bara kickar.

• Medlem
  • 2008-03-26 22:50

Gratis är gott...tackar för tipset.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-27 17:08

men... jag hittar inte wavarna?

Verkar vara en .rar...misstänker att den måste packas upp sen.....(kan inte välja att ladda ner iom att jag sitter på jobbet.... )

http://sonart.cc/free_download

Mvh

Wavarna finns i Instruments/Kontakt 2/0x - South Bass/Samples av någon outgrundlig anledning.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-27 19:03

ah, tack FM. bisarrt...

• Medlem
  • 2008-03-27 23:46

Jo det var ett något märkligt upplägg, synd bara att dom gjorde alla loopar som "ihopblandade" mp3'or.

Har någon härifrån testat att köpa samplingar från dem?

1
Bevaka tråden