Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Time Capsule + extra HD?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!

Kan man använda Time Capsule tillsammans med en extra hårddisk? Jag funderar på att köpa den stora TC med 1TB. Men någon dag kommer detta ju vara för litet, kan jag då haka på en USB-disk så jag får TCs 1TB + det som går att lagra på USB-disken?

Tacksam för svar och hjälp.

Mvh barnholdt

Hade det inte varit bättre att ställa denna fråga i TC-tråden? Plus att jag faktiskt redan tror att det finns svar på denna fråga där. Vet att det disskuterats olika konfigurationer. Svar på denna fråga tror jag till och med står på Apples sida om TC...

Kort svar: Ja! Det går att koppla en USB-HDD till TC och använda för lagring och/eller TM.

Ursprungligen av Archangel:

Hade det inte varit bättre att ställa denna fråga i TC-tråden? Plus att jag faktiskt redan tror att det finns svar på denna fråga där. Vet att det disskuterats olika konfigurationer. Svar på denna fråga tror jag till och med står på Apples sida om TC...

Kort svar: Ja! Det går att koppla en USB-HDD till TC och använda för lagring och/eller TM.

"Nån som har skaffat Time Capsule?" Jo det låter ju som en officiell TC-tråd där man diskuterar teknikaliteter. Ska genast lus läsa den.

1
Bevaka tråden