Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nu har jag försökt med 6 olika webläsare att utföra visa av dom tjänster som El utsugar företaget Fortum har på sin hemsida. Med visa webläsare som t.ex. Safari och IE så fungerar det inte alls att logga in. Medans med Netscape 4.77 så kan jag använda visa av tjänsterna som t.ex. att lägga in min mätarställning medans andra funktioner inte fungerar alls eller ibland ger javascript error.
Nu till frågan. Är det någon som har fått det att fungera på Macen eller är Fortum ett företag som bara har hörtalas om Windows.
Hm, ingen aning alls.. men aktivera debug menyn i safari och ändra user agent till Netscape 4.79 så identifierar Safari sig som det.. kanske funkar då?
Skrevs ursprungligen av Findah Hm, ingen aning alls.. men aktivera debug menyn i safari och ändra user agent till Netscape 4.79 så identifierar Safari sig som det.. kanske funkar då?
Jag prövade det förut och det hjälpte inte heller. Jag prövade alla user agents.
Tack för försöket.