Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag kör med "webcal://ical.oops.se/holidays/Sweden/-1,+1" för att få helgdagar i iCal. Är det någon annan än jag som har fått Kristi Himmelfärddag på 1a maj?
Hur kontaktar man dom bakom tjänsten - för jag antar att felet ligger där?
Eftersom Kristi Himmelsfärds dag alltid infaller exakt 40 dagar efter påsk så är det lika unikt som påskens placering i år d.v.s. ja, det är ovanligt. Nån gång på hundra år sådär...
Eftersom Kristi Himmelsfärds dag alltid infaller exakt 40 dagar efter påsk så är det lika unikt som påskens placering i år d.v.s. ja, det är ovanligt. Nån gång på hundra år sådär...
För att precisera; senaste gången påsken var så tidig som i år (23:e mars) var 1916, nästa gång blir 2160. Tidigaste det kan bli är 22 mars, förra gången det hände var 1818, nästa gång det händer är 2285. Senaste möjliga datum är 15:e april, det inträffar nästa gång 2038. Så det kan man få uppleva Kanske.