Reisan: "Dittengagemang är beundransvärt." ? De orden skulle jag nog bara säga till en person som var på väg till Afrika för att under sin semester installera ett reningsverk i en by ute i bushen. Själv använder jag lite tid under veckan här på 99.se för att jag är nyfiken på hur mina Mac:ar fungerar.
Börjar undra om jag överskrider en maxgräns av inlägg som varje enskild medlem får göra här på 99.se ? Eller om man måste vara ett kontrollfreak för att skriva här och först använda några dagar till att hitta exakt rätt tråd/inlägg innan man skriver något ? Jag förstår tex inte vad Cogito ergo Mac menar med att min tråd passar i inlägg om kortkommandon ? Min tråd gällde små tips som man inte tycker är så viktiga men som är kul att veta. Big difference.
Om det ofta dyker upp felplacerade inlägg så tycker jag att man får ändra hemsidans layout/upplägg istället för att dagligen säga åt folk att dom gör fel. Kanske man kan ställa frågor "centralt" och så får någon moderator lägga in frågorna i rätt fack.