Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skulle DU klara att ta över Steves jobb?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-04-08 18:07

ni alla här verkar väldigt kunnande om Apple och deras utveckling osv, är det någon av er som med gott samvete kan säga att ni skulle kunna leda företaget som Steve gör?

Jamen. Har inte ett uns ödmjukhet, och vet att jag har rätt. Skulle passa som handen i handsken.

Jag kan inte och vill inte leda Apple som Steve gör. Jag vill leda det som jag gör. Om jag sen kan det det är en annan fråga.

• Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-04-08 19:46

Handen på hjärtat? Ärligt? Ja, jag skulle fixa biffen - jag skulle göra ännu större succe...ja, jag skulle ta över större delen av den industriella världen. Trots att jag är vida känd för min ödmjukhet...så tvingar mig min ärlighet att förklara att jag utan tvekan i slutänden ta över jorden as we know it. Datorer, Ipods och Iphones skulle bara vara en liten språngbräda för mig.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-08 20:01

Jobs är enligt många jag känner som arbetat med honom i gränslandet till att vara psykopat/geni så det kanske inte är något att sträva efter. Men jag beundrar han och hans "folks" sätt att sköta Apple.

Liksom nu är det världens mest välskötta varumärke, alla kategorier, bra och dåliga, nu tätt följt av Jesus

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-08 20:02

Men jag skulle nog klara av vissa grejer bättre än han, men dock de flesta lite sämre, och ytterligare några riktigt dåligt.

Marknadssidan skulle jag fixa, men inte utveckling och affärsuppgörelser

• Medlem
  • Värmdö
  • 2008-04-08 20:19

Tänk er om Steve Ballmer hade lett Apple, då kanske det hade sett ut så här på lanseringen av iPhones SDK:
http://www.youtube.com/watch?v=8To-6VIJZRE

Developers....Developers..Developers..Developers..Developers..Developers..Developers..Developers..Developers..Developers..Developers..Developers.....

... och alla åstadkommer de bara ful skit som fungerar dåligt.

Klara Steves jobb? Näe, han skulle inte klara mitt heller...

1
Bevaka tråden