Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Går det att få leveransrapport?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-04-09 08:13

Jag tycker att leveransrapport är en mycket bra funktion i mobiltelefonen men har inte lyckats hitta det i min iPhone. Är det någon som vet om funktionen finns eller om man kan lösa det men något program från Installer?

Har sökt på forumet men inte hittat någon tråd om detta. Finns det redan en tråd får ni slå på mig för att jag skapade en ny.

Om du börjar meddelandet KV# ska du få någon slags leveransrapport om du använder tele2/comviq.

Kolla även den här tråden: http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/237377-kvittens-mottaget-sms.html

Det här med leveransrapport tycker jag är bra. Dock ställer jag mig lite kritiskt till (fusk) den leveransrapport man får genom att skriva "*kv*.
Efter som att, det verkar vara så att man får en leveransrapport att meddelandet har kommit fram. Men man får leveransrapporten även om mottagarens mobil är avslagen.
Enligt mig ska man få leveransrapport när mottagaren fått meddelandet. Alltså när mottagaren slår på mobilen igen.

1
Bevaka tråden