Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jays D-jays, isoleringsförmågan?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mina Creative zen aurvana ville inte längre och ena hörluren blev typ spräckt helt plötsligt. Dåligt och ska skicka tillbaka dom till Webhallen. Nu funderar jag på ett par d-jays och förstått att ljudkvalitén är bra men undrar om de isolerar från omgivningens störande ljud lika bra som mina gamla Creative?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-14 16:36

Aurvana är de sämsta lurarna jag använt. Och nu bevisar de än en gång vilken kvalité de håller.
Men för att svara på din fråga, absolut. D-jays isolerar minst lika bra som Aurvana. De har även ett fruktansvärt mycket bättre ljud än Aurvana.

Ja, kanon! Tyckte Aurvana verkade toppen men de visade sig vara närmre botten.

Tryggt, skickade in creativelurarna till webhallen idag och får hoppas man kan få ett par D-jays om man betalar mellanskillnaden, brukar gå bra.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-15 12:14

Tycker du? Jag håller verkligen inte med dig. Framförallt tyckte jag att ljudet i Aurvana var fruktansvärt. Inget tryck för fem öre. Och den hårda plasten gjorde att det blev glapp i kontakten efter bara några veckor. Skräp säger jag. Däremot gillar jag Creative's EP-630 skarpt.

Fått mina d-jays och ja, de är verkligen underbart bra. Sitter mycket bättre i mina öron och ljudet är många gånger bättre. Isolerar lika bra som aurvana, bättre i vissa lägen, lite sämre i andra. Men totalt sett bara fördelar, köp köp! (:

1
Bevaka tråden