Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

www.synthdoc.com uppdaterad

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2008-04-14 14:01

Halloj,

Uppdaterade just precis min hemsida om synth restauration och reparation. Titta in vetja, www.synthdoc.com uppdateringen blev rätt massiv eftersom jag inte gjort det på över ett år nu.

Mvh
/Syn

Vilken härlig sida! Gött med saker...verkar fungera bra för dig med reparationerna...känns bra om man skulle vilja/behöva skicka iväg något någon gång...

Tack och lycka till

Mvh

• Medlem
  • International user
  • 2008-04-14 15:16

Kul website för oss syntnördar! Många intressanta projekt också ...

Det enda jag inte gillar med den nya sidan är att du använt ljusblå text på grön-beige-brun-grå bakgrund. Kan du inte ändra det eftersom det ser lite jobbigt ut i min webläsare? Jag kan tänka mig att vissa som är färgblinda kan ha problem med det.

• Medlem
  • Eskilstuna
  • 2008-04-14 16:01
Ursprungligen av neriks:

Det enda jag inte gillar med den nya sidan är att du använt ljusblå text på grön-beige-brun-grå bakgrund. Kan du inte ändra det eftersom det ser lite jobbigt ut i min webläsare? Jag kan tänka mig att vissa som är färgblinda kan ha problem med det.

Du menar länk färgen ? ... Tjo visst kan jag ändra det

Ursprungligen av neriks:

Färgblinda brukar ha problem med rött/grönt och nyanserna därimellan (brunt!), Jag lider av en släng röd/grön dito och hade inga problem alls med att läsa länkarna. Är man helt färgblind så blir det bara olika nyanser av grått

JÄkla masssa PPG:er som var på sidan!

• Medlem
  • Eskilstuna
  • 2008-04-14 22:07
Ursprungligen av segerfalk:

JÄkla masssa PPG:er som var på sidan!

Hehe, japp och det börjar bli rätt mycket Oberheim också.

1
Bevaka tråden