Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

500.000gb i fickan

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Låter rätt galet men kan bli verklighet om några år.
http://www.aftonbladet.se/pryl/ljud/article2282037.ab

Drdreas ska just gå och köpa 500 gb hårddisk.:mad:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-18 16:42

Då kan man äntligen sluta konvertera grejer till något rakkigt format och se till att ha full stereo och HD film eller bättre.

Kan bli en grym revival. Skönt nu blir Skrot-Nisse glad

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-19 12:10

Vi kommer snart sluta bry oss om gigbyte. Det kommer knappast stå 160GB på baksidan av min iPod. Att vi har mer utrymme än vi nånsin kommer behöva i datorer, kameror, iPods o.s.v kommer vi se som självklart. iPod Classic är att steg i rätt riktning, och snart kommer andra följa samma trend. Mobiltelefoner med flera hundra gigabyte och laptops med flera terabyte. Den moderna människan tycker inte om begränsningar. Samma utveckling sker ju med megapixel, nu kan vilken skitkamera som helst ha 10mpix. Det är inget bra mått på hur bra kameran är. Det kommer bli ointressant att prata om tekniken när vi pratar om teknikprylar. Ett argument för att iPod är bäst brukar vara att dom har störst hårddisk, när alla har sjukt stor hårddisk så krävs det mer för att bevisa att man är bäst.

Nice ... Har väntat på hologramhårddiskar länge nog nu tycker jag nog. Det här verkar coolt

Flytt från Windows PC till Classic till Mac PC?

Har köpt en ny Macbook och en Classic 160 GB. Jag har idag min musik på Windows PC. Är det möjligt att tanka över musiken till Classic och sedan lägga in den i Mac? Vill börja använda Macén som moder för musik&bild framöver. Är nybörjare på Mac&Ipod

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-28 13:55

Sök på yamipod, tror den fixar biffen

1
Bevaka tråden