Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vilka fora tycker ni är bäst om jag som seriös säljare söker dito köpare till min halvgamla analoga systemkamera med flera utmärkta objektiv?
Blocket verkar i vissa sammanhang vara mer för lycksökare.........
Tackar!
Nu ska jag bara lista vad det gäller för grejor.
Iofs såg jag inte att Cyberphoto hade beg-försäljning men de och Scandinavian Photo kanske tar vettiga grejor i byte mot nytt?!
Tackar!
Nu ska jag bara lista vad det gäller för grejor.
Iofs såg jag inte att Cyberphoto hade beg-försäljning men de och Scandinavian Photo kanske tar vettiga grejor i byte mot nytt?!
Vilka fora tycker ni är bäst om jag som seriös säljare söker dito köpare till min halvgamla analoga systemkamera med flera utmärkta objektiv?
Blocket verkar i vissa sammanhang vara mer för lycksökare.........
Tror ni att en fräsch och fullt fungerande Contax G2 med 3 optik och blixt kan inbringa något? I Göteborg är det hopplöst att soppa film nu förtiden, så jag får nog ge upp analogt.
En känd svensk fotofirma bjuder ca 2500 SEK för nedanstående analoga mycket måttligt använda utrustning:
Kameran:
Canon EOS 50 med Canon Battery Pack BP-50
Objektiven:
SIGMA AF-MF ZOOM LENS 105mm 1:2.8 EX MACRO
SIGMA 70-300mm 1:4-5.6 DL MACRO
SIGMA ZOOM 28-105mm 1:2.8-4 ASPHERICAL
SIGMA ZOOM 18-35mm 1:3.5-4.5 ASPHERICAL
lite filter och solskydd på och så....
Är det ett marknadspris att ta vid inbyte mot exv en Pentax K20D med normal- och makroobjektiv?