Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

1.1.1->1.1.4 med Pwnage Tool/ Säkerhetskopia

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-04-20 16:44

Tjosan!
Sitter å laddar för att våga uppgradera firmware på min uppåsta 1.1.1 iPhone. Har två frågor.

1. När jag ansluter iPhone till datorn (Mac) så erbjuds möjligheten att uppgradera till 1.1.3 men inte 1.1.4. Innebär detta några problem när jag slänger i 1.1.4 med Pwnage?

2. Hur bär jag mig åt för att säkerhetskopiera? När jag klickar iTunes-Inställningar-Synkronisering så finns inget i rutan där det står "Följande iPhone- och iPodenheter säkerhetskopieras på den här datorn:"

1. se till att ÅTERSTÄLLA och inte uppgradera!

Ursprungligen av robro:

Tjosan!
Sitter å laddar för att våga uppgradera firmware på min uppåsta 1.1.1 iPhone. Har två frågor.

1. När jag ansluter iPhone till datorn (Mac) så erbjuds möjligheten att uppgradera till 1.1.3 men inte 1.1.4. Innebär detta några problem när jag slänger i 1.1.4 med Pwnage?

2. Hur bär jag mig åt för att säkerhetskopiera? När jag klickar iTunes-Inställningar-Synkronisering så finns inget i rutan där det står "Följande iPhone- och iPodenheter säkerhetskopieras på den här datorn:"

1. JA! Din Iphone måste ÅTERSTÄLLAS, inte uppgraderas..... Till just 1.1.4 för att fungera med PWNage......

2. Vet inte... Rutan ska finnas där...

1
Bevaka tråden