Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
hey, is this really you ?! :S
http:/mainpictures.10gbfreehost.com/[email protected]
Ovanligt nog så var man så dum att man öppnade länken även fast det var från en svensk kompis... får skylla på att man är rätt trött efter en fysiskt påfrestande helg...
Nu till saken, vad för virus/mask är detta, och "fungerar" den på Mac?
Det är ett Windows-program så du kan inte köra det på Mac. Vad det gör vet jag inte. Men en sidoeffekt är kanske att du precis har bekräftat för spammaren att din epostadress faktiskt "fungerar" och att du mottagit filen.
Det är ett Windows-program så du kan inte köra det på Mac. Vad det gör vet jag inte. Men en sidoeffekt är kanske att du precis har bekräftat för spammaren att din epostadress faktiskt "fungerar" och att du mottagit filen.
Tyvärr är det precis tvärt om. Om de vet att adressen är riktig så har de ännu större anledning att fortsätta att skicka skräp och/eller sälja vidare adressen.
Tyvärr är det precis tvärt om. Om de vet att adressen är riktig så har de ännu större anledning att fortsätta att skicka skräp och/eller sälja vidare adressen.
Sonen fick detta på sin MSN när han var på sin morfars dator med win, kom en massa spam till mig från honom, även fastän han var utloggad och datorn avstängd. Är tydligen något som tar över MSN, man kommer från det genom att byta lösen på sitt MSN.