Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur gör man för att se film på sin iPhone?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Newbee på iPhone..., vad behöver jag göra för att kunna se på film i min iPhone?

Mvh/Fille

Kör du Mac laddar du ner Programmet VisualHub och använder det för att konvertera dina filmer till iPhone's mått osv. Kryssa i rutan som säger att du vill addera resultatet till iTunes.

i iTunes klickar du på iPhones flik för "Filmer", kryssar i, trycker på "Utför" nere i hörnet.

Fimtips; 1000 avsnitt av "Scrubs" Kollar på färjan varje morgon....

• Medlem
  • Karlshamn
  • 2008-04-22 19:04

Hallå! ..och kör du PC så är "AnyIMax" i min mening det bästa att konvertera med! Har sluppit alla "Frysningar" mitt i filmerna med detta program.. Lycka till! Opps! Blev farligt likt "AnalMax" där.. "AnyiMax" ska det vara!

Ska du se på någon film du har på DVD kan du köra Handbreak (Mac OS X). Där finns det även en färdig inställning för just Iphone/Ipod som gör att du slipper trixxa med kompressions-inställningar om du inte kan och vill göra egna inställningar.

Finns det ingen websida att ladda ner färdiga filmer gratis till iPhone, som tex. den här för BlackBerry?

http://videos4blackberry.info/joomla/index.php

Video som hackar ur

Jag har problem med min iphone att den hackar efter ca 5-10minuter. Ljudet försvinner först och sen hoppar den tillbaka till video menyn. Någon som har något tips om hur man kan åtgärda problemet?. Jag har använt ziphone och firmware 1.1.4
//Kristoffer

1
Bevaka tråden