Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äntligen medlem här på 99mac

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hörru du där!

nu är jag medlem efter ett tags tvekande, men man kan ju inte alltid köra facit eller penna.

Visst är macen det enda alternativet för film och den kreativa delen av hjärnan. Och man slipper de jobbiga demonerna (virus) det e jäkligt skönt det.

• Medlem
  • 2002-09-28 21:29

grattis och välkommen!
det stämmer att mac är det ända rätta för det mesta

• Medlem
  • Hammarö
  • 2002-09-28 23:32
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Ingmar Bergman:
Hörru du där!

nu är jag medlem efter ett tags tvekande, men man kan ju inte alltid köra facit eller penna.

Visst är macen det enda alternativet för film och den kreativa delen av hjärnan. Och man slipper de jobbiga demonerna (virus) det e jäkligt skönt det.

Finns ju typ inget annat alternativ som tillfredsställer heller.

Välkommen! Hoppas du trivs här på 99mac.

Märkte att din avatar inte fungerar som den ska, sidan du hostar den på verkar inte tillåta remote linking. Mycket Svengelska blir det

Hursomhelst har jag justerat avataren till rätt storlek och behållit den gråa bakgrunden för att den ska så clean ut som möjligt. Om du vill kan du använda någon av dessa två som din avatar istället. Notera att filerna ligger på min server och kommer tas bort inom ett par dar, så ta dem direkt om du vill ha dem.

www.prime.d2g.com/l/ib1.gif
www.prime.d2g.com/l/ib2.gif

Namn: Ingemar Bergman.
Referens till demonerna i tredje inlägget.
Foto: Mycket likt demonregissören Ingemar Bergman.

Min gissning: Antingen har du ett olyckligt namn och sinne för humor, eller så är det fejk.

/Ola

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Mats ´Venger´ Björnström:

Märkte att din avatar inte fungerar som den ska, sidan du hostar den på verkar inte tillåta remote linking. Mycket Svengelska blir det

Hursomhelst har jag justerat avataren till rätt storlek och behållit den gråa bakgrunden för att den ska så clean ut som möjligt. Om du vill kan du använda någon av dessa två som din avatar istället. Notera att filerna ligger på min server och kommer tas bort inom ett par dar, så ta dem direkt om du vill ha dem.

Vad är det för skillnad på dessa två bilder? De ser ganska identiska ut.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Carl.Fredrik:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Mats ´Venger´ Björnström:

Vad är det för skillnad på dessa två bilder? De ser ganska identiska ut.

Den gråa färgen i bakgrunden....

1
Bevaka tråden