Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

LED-skärm i MacBook?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-04-27 11:35

är sugen på en mb men efter att ha sett både mb och mba brevid varandra känns det tråkigt med en sämre skärm. kommer en uppgradering? man får ju bättre prestanda och enligt mig snyggare dator i mb. mba:s design är ju mer pc. vill ha vitt. men en bra skärm är ju viktigt på en bärbar så den funkar bra i olika ljusförhållanden.

Enligt Apple själva så kommer alla skärmar använda LED innan 2008 är slut. Det är i alla fall vad de påstår i den miljödeklaration som släpptes under förra året.

Så inom åtta månader ska det alltså vara möjligt att få en Macbook med LED.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-04-27 11:58

hoppas bara att de har kvar den vita designen också. för den nya skärmen är ju grym!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-27 21:45

Tycker macbook skärmen är jäkligt grym vad det gäller ljusstyrka, upplösning och skärpa. Fascinerande att det kan bli ännu mycket bättre

Ja det ryktas ju om helt nya MacBookar av standard och Pro-modell till sensommaren/hösten så varför inte?

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-06-12 16:45

jo till hösten kanske vi får hoppas. det blev ju inget nytt i måndags dock. iphone blev ju bättre men avsaknad av, radio, videotelefoni, mms, vettig kamera gör att den känns halvdann. gillar att den finns i vitt nu men den är för stor för min smak. iphone nano kanske?

Ursprungligen av bag:

jo till hösten kanske vi får hoppas. det blev ju inget nytt i måndags dock. iphone blev ju bättre men avsaknad av, radio, videotelefoni, mms, vettig kamera gör att den känns halvdann. gillar att den finns i vitt nu men den är för stor för min smak. iphone nano kanske?

Fel tråd, hörrudu.

1
Bevaka tråden